От енергото изпращат съобщения кога ще спират тока

С нова дигитална услуга ЕНЕРГО-ПРО вече предупреждава по имейл своите клиенти за планирани прекъсвания на електрозахранването. Известяването е част от инициативите на компанията за дигитална трансформация и автоматизиране на все повече услуги – от подаване на сигнали за аварии до проследяване на потреблението и плащане на сметки. Целта е да се улесни планирането на ежедневните дейности, особено когато става въпрос за работа от вкъщи, грижа за деца или използване на електроуреди.
Така потребителите имат възможност да се подготвят предварително, без да бъдат изненадани от спиране на тока.
Уведомленията са персонални за всеки клиент спрямо неговия имот. Известията са в реално време при планирани ремонти. В тези случаи потребителите получават директно съобщение на имейла си. Новата услуга е напълно безплатна и е продължение на усилията на всички дружества от групата ЕНЕРГО-ПРО да улеснят клиентите с предоставяне на достъпни начини за получаване на информация и услуги.
ЕНЕРГО-ПРО препоръчва на битовите и бизнес клиентите да актуализират имейла си ТУК или в центровете за обслужване на клиенти. Дигитализацията в услугите и улесняването на достъпа до информация се планира и реализира в последните години с устойчива перспектива за максимално доближаване до нуждите на клиентите на ЕНЕРГО-ПРО.