Мобилно меню

Общината търси фирма за поддръжка на асансьори в обществени сгради във Варна

Изпълнителят трябва да осигури 24-часово непрекъснато аварийно обслужване на съоръженията, включително в почивни и празнични дни
Общината търси фирма за поддръжка на асансьори в обществени сгради във Варна

Община Варна обяви обществена поръчка за абонаментно сервизно обслужване, поддръжка, текущ и авариен ремонт на 30 асансьора и платформи в обществени сгради - общинска собственост. Става дума за пътнически, товарни и кухненски асансьори, както и за платформи за хора с увреждания и възрастни хора, разположени в административните сгради на Община Варна и районни администрации, спортни бази, училища, детски градини и ясли, социални услуги и сгради на други второстепенни разпоредители с бюджет. В предмета на поръчката е заложена и доставка на резервни части за съоръженията. 

Изпълнителят трябва да осигури 24-часово непрекъснато аварийно обслужване на съоръженията, включително в почивни и празнични дни – да освобождава пътниците при аварийно спиране на кабината, да оказва помощ при аварии и злополуки и да спира асансьорите при неизправности. Аварийното обслужване на съоръженията е в срок до 1 час от получаване на сигнала. За повреди, които не могат да бъдат отстранени в срок до 24 часа, се посочва срокът, в който ще бъде извършен ремонтът.

Изпълнителят се задължава от момента на подписване на договора да поддържа асансьорите и платформите за хора с увреждания в техническа изправност и безопасност; да извършва техническо обслужване и планово-предупредителни ремонти; да води дневници за техническото състояние и резултатите от извършените проверки. 

Според публикуваната техническа спецификация съоръженията са пуснати в експлоатация между 1998 и 2023 г., с изключение на кухненските асансьори в някои детски ясли, които са по-стари. Гаранционният срок за извършените ремонтни дейности е минимум 12 месеца. 

Прогнозната стойност на поръчката е 85 000 лв. без ДДС.

Финансирането ще се осъществява от бюджета на Община Варна, на отделните дирекции или бюджетите на второстепенните разпоредители с бюджет за съответната година. 

Срокът за получаване на оферти или на заявления за участие е 14 февруари 2025 г., а срокът на договорите - 12 месеца, считано от датата на сключването им. Контролът по изпълнение на поръчката ще се осъществява от Дирекция "Управление на собствеността". 

2025 © Варна е

Във Варна се проведе третата екологична акция “Сливи за смет”

Участниците в инициативата събраха над 100 кг отпадъци в прилежащите терени и зелените площи около раннохристиянския манастир в местността Джанавара
Във Варна се проведе третата екологична акция “Сливи за смет”

Във Варна се състоя третата плогинг акция от едногодишния цикъл “Сливи за смет”, организиран от международната корпорация КУБ с подкрепата на общността “Ми разом”. Събитието се проведе на територията на раннохристиянския манастир в местността Джанавара, разположен в близост до квартал Аспарухово.

Съобщава се, че участниците са събрали над 100 кг отпадъци в прилежащите терени и зелените площи около археологическия комплекс. Събраните материали са сортирани и предадени за рециклиране, а част от пластмасата ще бъде използвана за създаването на нов градски арт обект.

Първите плогинг инициативи бяха проведени в Природен парк “Златни пясъци” и по крайбрежната ивица от квартал Галата до Паша дере.

От старта на инициативата “Сливи за смет”, както съобщават от КУБ, доброволците са събрали над 800 кг отпадъци, възстановявайки чистотата на популярни варненски локации след туристическия сезон.

“С всяко ново събитие ползата, която жителите могат да донесат на своя град със съвместни усилия, става все по-очевидна. А за КУБ, като корпорация на отговорните строителни предприемачи, е много важно да бъде организатор на подобни инициативи. Това помага нашата работа по облагородяването на градската среда да стане обществено значима”, коментира основателят на КУБ корпорация Олег Невзоров.

2025 © Варна е / източник и снимки: КУБ Корпорация