Движението ще се извършва двупосочно в свободното от строителни работи платно, предложени са и обходни маршрути
В сряда, 6-и ноември, започва същинската работа по изпълнението на третия етап от изграждането на канализационен колектор с голям диаметър и две канализационни шахти край "Двете кули". Вече се асфалтират преходните трасета между северното и южното платно на бул. "Владислав Варненчик", с което приключва работата по втория от общо четирите етапа на обекта.
Строителните дейности ще продължат в кръстовището при "Двете кули" на бул. "Владислав Варненчик" като платното в посока от центъра на града към изхода ще бъде затворено.
Движението ще се извършва в съседното платно.
С цел предотвратяване на големи задръствания, до приключване на строително-монтажните работи са определени обходни маршрути, които заобикалят кръстовището, както следва:
- За влизащите в гр. Варна от АМ "Хемус" – слизане от автомагистралата по рампата до "Бизнес Парк Варна". За лекотоварния трафик, на кръговото кръстовище - качване в посока "Метро" и влизане в града по бул. "Сливница" и бул. "Цар Освободител". За тежкотоварното движение – слизане по бул. "Атанас Москов" към бул. "Девня" и след това през кръговото движение на булевард "Васил Левски" влизане в града по бул. "Васил Левски" или по ул. "Георги Пеячевич" и бул. "Христо Смирненски".
- За излизащите от гр. Варна по бул. "Владислав Варненчик" е препоръчително още от кръговото кръстовище на "Автогара Варна" слизане към ул. "Девня" и качване към бул. "Сливница" и бул. "Цар Освободител".
Друг вариант за избягване на евентуално натоварено движение е: от кръстовището на Мол Варна продължаване по ул. "Георги Пеячевич" към голямото кръгово кръстовище, преминаване по бул. "Девня" и качване по бул. "Христо Смирненски", отново към бул. "Сливница" и бул. "Цар Освободител".
От началото на работата по обекта е валидна и временна организация на движението, която цели да отведе трафика от входа на гр. Варна по бул. "Атанас Москов" за превозни средства, за които не е наложително да преминат през кръстовището на "Двете кули", като това се отнася най-вече за тежкотоварните автомобили.