Мобилно меню

Възстановяват електронните портфейли на 60 000 потребители на "Синя зона" във Варна

Данните са прехвърлени от приложението "Варна паркинг" към "MPark", контактен център за техническа поддръжка съдейства на потребители, които изпитват затруднения да влязат в профилите си
Възстановяват електронните портфейли на 60 000 потребители на "Синя зона" във Варна
670

Над 60 000 са активните потребители със средства в приложението за платено паркиране "Варна паркинг". От 27 декември електронните им портфейли са налични в приложението "MPark". Прехвърлянето на данните е приключило и средствата, които са били налични в приложението "Варна паркинг" към 16 декември, ще бъдат отразени в приложението "Mpark". Това съобщи директорът на "Общински паркинги и синя зона" Добромир Арнаудов.

От общинско предприятие обясниха също как потребителите могат да получат достъп до портфейлите си. Те трябва да излязат и влязат наново в приложението "MPark", като въведат имейл адреса и паролата, които са използвали при първоначалната си регистрация в приложението "Варна паркинг", или като влязат през профилите си в социалните мрежи, ако това е начинът, по който са достъпвали "Варна паркинг" преди 16 декември.

За огромната част от активните потребители на мобилното приложение, това е единственото, което трябва да направят, за да възстановят достъпа си до предплатените средства.

За други две групи потребители ще са нужни допълнителни стъпки, поясниха от "Общински паркинги и синя зона". Първата част от тях не е въвела имейл адрес при регистрирането на профил в приложението "Варна паркинг". Втората група потребители е използвала специфичен начин за регистрация на профил във "Варна паркинг" посредством функцията на iPhone, Apple Private Relay, която позволява да се замаскират личните им имейл адреси.

Поради липсата на имейл адрес, който да потвърди самоличността на потребителите в тези два случая, Община Варна разработва специално техническо решение, позволяващо актуализацията на имейл адрес в приложението "MPark". След тази стъпка, потребителите ще могат да възстановят достъпа до електронните си портфейли по стандартния начин – като влязат наново в приложението с потребителските си данни.

За да направи по-лесно преминаването от едното приложение – "Варна паркинг" – към другото – "MPark", Община Варна открива контактен център за техническа поддръжка, който ще работи до 1 февруари.

Варненци могат да пишат заявки за помощ на имейл адрес bluezone@varna.bg като опишат затруднението, което срещат.

Призовават се гражданите да укажат имейл адреса, свързан с приложението "Варна паркинг" преди 16 декември и да посочат в заглавието на имейла, че запитването им касае "прехвърляне на електронен портфейл". Специалният контактен център за техническа поддръжка на "Синя зона" ще работи до 1 февруари, уточняват от общинско предприятие "Общински паркинги и синя зона" и добавят, че приложението за платено паркиране "MPark" може да бъде изтеглено от App Store (за потребители на iPhone) и от Google Play (за потребители на Android).

2024 © Варна е

Във Варна се проведе третата екологична акция “Сливи за смет”

Участниците в инициативата събраха над 100 кг отпадъци в прилежащите терени и зелените площи около раннохристиянския манастир в местността Джанавара
Във Варна се проведе третата екологична акция “Сливи за смет”

Във Варна се състоя третата плогинг акция от едногодишния цикъл “Сливи за смет”, организиран от международната корпорация КУБ с подкрепата на общността “Ми разом”. Събитието се проведе на територията на раннохристиянския манастир в местността Джанавара, разположен в близост до квартал Аспарухово.

Съобщава се, че участниците са събрали над 100 кг отпадъци в прилежащите терени и зелените площи около археологическия комплекс. Събраните материали са сортирани и предадени за рециклиране, а част от пластмасата ще бъде използвана за създаването на нов градски арт обект.

Първите плогинг инициативи бяха проведени в Природен парк “Златни пясъци” и по крайбрежната ивица от квартал Галата до Паша дере.

От старта на инициативата “Сливи за смет”, както съобщават от КУБ, доброволците са събрали над 800 кг отпадъци, възстановявайки чистотата на популярни варненски локации след туристическия сезон.

“С всяко ново събитие ползата, която жителите могат да донесат на своя град със съвместни усилия, става все по-очевидна. А за КУБ, като корпорация на отговорните строителни предприемачи, е много важно да бъде организатор на подобни инициативи. Това помага нашата работа по облагородяването на градската среда да стане обществено значима”, коментира основателят на КУБ корпорация Олег Невзоров.

2025 © Варна е / източник и снимки: КУБ Корпорация