Мобилно меню

Възстановяват електронните портфейли на 60 000 потребители на "Синя зона" във Варна

Данните са прехвърлени от приложението "Варна паркинг" към "MPark", контактен център за техническа поддръжка съдейства на потребители, които изпитват затруднения да влязат в профилите си
Възстановяват електронните портфейли на 60 000 потребители на "Синя зона" във Варна
630

Над 60 000 са активните потребители със средства в приложението за платено паркиране "Варна паркинг". От 27 декември електронните им портфейли са налични в приложението "MPark". Прехвърлянето на данните е приключило и средствата, които са били налични в приложението "Варна паркинг" към 16 декември, ще бъдат отразени в приложението "Mpark". Това съобщи директорът на "Общински паркинги и синя зона" Добромир Арнаудов.

От общинско предприятие обясниха също как потребителите могат да получат достъп до портфейлите си. Те трябва да излязат и влязат наново в приложението "MPark", като въведат имейл адреса и паролата, които са използвали при първоначалната си регистрация в приложението "Варна паркинг", или като влязат през профилите си в социалните мрежи, ако това е начинът, по който са достъпвали "Варна паркинг" преди 16 декември.

За огромната част от активните потребители на мобилното приложение, това е единственото, което трябва да направят, за да възстановят достъпа си до предплатените средства.

За други две групи потребители ще са нужни допълнителни стъпки, поясниха от "Общински паркинги и синя зона". Първата част от тях не е въвела имейл адрес при регистрирането на профил в приложението "Варна паркинг". Втората група потребители е използвала специфичен начин за регистрация на профил във "Варна паркинг" посредством функцията на iPhone, Apple Private Relay, която позволява да се замаскират личните им имейл адреси.

Поради липсата на имейл адрес, който да потвърди самоличността на потребителите в тези два случая, Община Варна разработва специално техническо решение, позволяващо актуализацията на имейл адрес в приложението "MPark". След тази стъпка, потребителите ще могат да възстановят достъпа до електронните си портфейли по стандартния начин – като влязат наново в приложението с потребителските си данни.

За да направи по-лесно преминаването от едното приложение – "Варна паркинг" – към другото – "MPark", Община Варна открива контактен център за техническа поддръжка, който ще работи до 1 февруари.

Варненци могат да пишат заявки за помощ на имейл адрес bluezone@varna.bg като опишат затруднението, което срещат.

Призовават се гражданите да укажат имейл адреса, свързан с приложението "Варна паркинг" преди 16 декември и да посочат в заглавието на имейла, че запитването им касае "прехвърляне на електронен портфейл". Специалният контактен център за техническа поддръжка на "Синя зона" ще работи до 1 февруари, уточняват от общинско предприятие "Общински паркинги и синя зона" и добавят, че приложението за платено паркиране "MPark" може да бъде изтеглено от App Store (за потребители на iPhone) и от Google Play (за потребители на Android).

2024 © Варна е

Във Варна се проведе втората акция "Сливи за смет": по плажовете бяха събрани 250 кг отпадъци

В края на годишния цикъл от събития КУБ Корпорация ще връчи награда на най-активния доброволец, събрал най-много "сливи"
Във Варна се проведе втората акция "Сливи за смет": по плажовете бяха събрани 250 кг отпадъци

Във Варна се проведе поредната екологична акция във формат плогинг, организирана от строително-инвестиционната корпорация КУБ. Служители на компанията и приятели от сдружение "Ми разом", се включиха в традиционното почистване на плажа, организирано вече повече от четвърт век от Туристическо дружество "Родни балкани", по случай Деня на Черно море.

Стотиците участници, разделени в малки групи, почистиха крайбрежната зона от квартал Галата, през хижи "Ветеран" и "Черноморец", до Паша дере, събирайки над 250 килограма отпадъци

Организаторите отбелязват, че серията плогинг акции е насочена към популяризиране на разделното събиране на отпадъци и личната отговорност за градската екология. Всички събрани отпадъци бяха предадени за сортиране; пластмасата ще бъде рециклирана и използвана за създаване на арт обект.

"С всяка следваща акция виждаме как все повече хора се интересуват от нашата инициатива, което не може да не ни радва. Културата на отговорност и съвместни действия в полза на общото благо е част от корпоративната култура на КУБ, защото за нас е важно не само да строим домове, а и да създаваме среда, в която хората искат да живеят – чиста, безопасна и вдъхновяваща. Затова сме благодарни на всеки варненец, който помага градът да става по-добър", посочи основателят на корпорацията Олег Невзоров.

Всички участници във втората акция получиха символични нашивки във форма на сливи – едновременно символ на проекта и насърчение за редовно участие. В края на годишния цикъл от събития КУБ Корпорация ще връчи награда на най-активния доброволец, събрал най-много "сливи".

2025 © Варна е / източник и снимки: КУБ Корпорация