Мобилно меню

Реклама 01

Реклама 01

Всички цени са с ДДС. Рекламните статии включват професионална обработка на подадения снимков материал и адаптиране спрямо респонсив и техническите параметри на медията, а също и гарантирано безплатно публикуване във фейсбук страницата на ВАРНА Е - Facebook.com/Varnae.bg.

  1. СТАТИЯ, подадена, без редакция - 299 лв. (с ДДС);
    (отбелязана, като “платена публикация”, заглавието и съдържанието подлежат на редакция, като крайния резултат се одобрява от рекламодателя);
  2. СТАТИЯ, подадена + редакция - 499 лв. (с ДДС) (отбелязана, като “платена публикация”);
  3. СТАТИЯ, политическа - 599 лв. (с ДДС) (отбелязана, като “платена публикация”);
  4. СТАТИЯ от медията + редакция, журналистически формат - 899 лв. (с ДДС);
  5. ИНТЕРВЮ от медията + редакция (по зададени параметри), журналистически формат - 899 лв. (с ДДС);
  6. СТАТИЯ + ИНТЕРВЮ от медията + редакция, журналистически формат - 1399 лв. (с ДДС);

Интервютата - това е рекламният формат с най-значим потенциал и ефективност. Нашата "запазена марка".

 

II. РЕКЛАМНИ БАНЕРИ

  • Цена 20лв./1000 импресии; (цена с ДДС). Месечен обхват на импресиите: 100 000 (средномесечно за последните 6 месеца)
  • Всички позиции са за банери в ротация, за ексклузивно показване +100%;
  • Минимален обем на банерна реклама - 10 000 импресии (200 лв.);
  • Банер на Политическа партия/личност +100%.

 

III. ГОДИШЕН АБОНАМЕНТ ЗА РЕКЛАМА

  • Предимства: По-ниска цена, Еднократно планиране. По-точен анализ;
  • 30% отстъпка от цената за единични публикации;
  • Включва всички видове рекламни варианти: Банери, Статии, Интервюта и др.;
  • Разсрочено годишно плащане: 2, 3, 4 или 6 вноски. Първата вноска се заплаща авансово;
  • Препоръчителен годишен обем публикации: 6-24 бр.;
  • При допълнителна статия над определените в договора се запазва отстъпката от 30% от цените за единична публикация;

1 Вариант: 5 статии (с редакция) + 1 интервю + банери 100 000 импресии: 3776 лв. (с ДДС)

2 Вариант: 8 статии (с редакция) + 2 интервюта + банери 200 000 импресии: 6853 лв. (с ДДС)

3 Вариант: 12 статии (с редакция) + 3 интервюта + банери 300 000 импресии: 10 280 лв. (с ДДС)

 

 

IV. ОТСТЪПКИ

  • За Рекламни агенции, Медия шопове и ПР агенции: по договаряне;
  • За обем реклама: по договаряне.

 

V. МЕДИЙНО ПАРТНЬОРСТВО

  • Предложения за медийно партньорство се изпращат на имейл: info@varnae.bg.

 

VI. УСЛОВИЯ

  • Плащане авансово. По банкова сметка;
  • Цените са с ДДС;
  • Всички готови готови статии и банери се подават поне 3 работни дни, преди публикуване;
  • Всички материали се коригират и редактират, преди публикуване, като крайния резултат се одобрява от рекламодателя.
  • Банерите са с размери (широчина x височина, в пиксели):
    200x200; 300x250; 320x100; 336x280; 468x60; 728x90; 970x250 - Вид на файла: jpg, png, webp, gif, html5
  • Максималeн обем за файлове: 100 KB; Максималeн обем за първоначално зареждане на банер тип html5: 200KB

За допълнителна информация, пишете ни на имейл ads@varnae.bg, или се обадете на телефон 0899 289773

 

1. ЗАЩО ОНЛАЙН РЕКЛАМА?

  • Това е настоящето, а и бъдещето на комуникацията, информацията, бизнеса и рекламата. Всички потребители са онлайн 24/7. Ролята и пазарният дял на онлайн рекламата се увеличава постоянно.
  • Онлайн рекламата остава във времето, за разлика от реклама на билборд, плакат, флаер, в печатна медия или радио/телевизия, където се показва еднократно или за ограничен период от време.
  • Рекламата в интернет е интерактивна, по-изгодна, по-ефективна, по-изчерпателна и по-измерима от останалите видове реклама. 

2. ЗАЩО РЕКЛАМА В ОНЛАЙН МЕДИЯ?

  • Според статистиките онлайн медиите са най-посещавани, с най-голямо доверие, най-четени и най-споделяни от всички останали сайтове в мрежата.
  • Онлайн медиите са най-предпочитани, като съвременен източник на информация. Те се развиват най-бързо, за разлика от останалите медийни канали, някои от които постепенно отшумяват.
  • Повечето резултати от търсене в интернет са резултати от онлайн медии.
  • Рекламна публикация в онлайн медия, остава с години в търсачките и резултатите са едни от първите там за неограничено дълъг период от време.

3. ЗАЩО РЕКЛАМА ВЪВ “ВАРНА Е”?

  • Нашата медия е достъпна и оптимизирана за всички възможни платформи и за всички видове устройства - мобилни и настолни.
  • Varnae.bg отчита 1200 посещения и 5000 заредени страници среднодневно за периода на последните 6 месеца, 89,6% от които са от мобилни устройства.
  • Публиката в конкурса “Сайт на годината” определи ВАРНА Е за Медиен сайт за 2023 година, само месеци след старта на медията.
  • Подбрали сме и предлагаме, на нашите рекламодатели, само най-подходящите и утвърдени рекламни форми, адаптирани за всички платформи и  устройства.
  • За нас нивото на визията е важна. Медията изгражда и поддържа висок имидж на своята марка, като надежден бранд, а това неминуемо се прехвърля, като добавена стойност и върху рекламираните брандове представени на нейните страници. Прецизираме и отделяме необходимото професионално отношение към всички елементи от текста и изображенията. Правим го както за нашите статии и новини, така и за нашите рекламодатели.
  • Във ВАРНА Е не търсим евтини и жълти сензации, скандали и политически интриги. Търсим и отразяваме истинското, културното и значимото около нас и така го поднасяме на нашата аудитория - на ниво.

 

2022 © Варна е
Още по темата:
Още по темата:

Нови данъчни такси обричат хазартния бранш на фалит

Платена публикация
Нови данъчни такси обричат хазартния бранш на фалит

Депутатите вдигат таксите за лиценз за всички хазартни оператори. Комисията по бюджет и финанси одобри на второ четене и последните елементи от Законопроекта за държавния бюджет за 2024 г., който предстои да бъде догласуван в пленарна зала.

Игралната индустрия: Промените спират инвестиции от чужбина

Народните избраници приеха по предложение на Министерството на финансите методика, по която да се изчислява данъчното облагане на хазарта. Според представители на бранша методиката не е било поставена на обсъждане с тях и ще доведе до фалит на хазартни компании и освобождаване на служителите.

По време на неделното извънредно заседание на комисията беше решено значително да се повишат таксите за хазарт през Закона за държавния бюджет.

Хазартния бранш: Новата методика на МФ ще доведе до фалит на хазартни компании

Така за лиценз за онлайн залагания се предлага държавната такса от 100 000 лв. да стане 400 000 лв., като ще се плаща още и 20% върху разликата между стойността на получените залози и изплатените печалби. От 100 000 лв. на 300 000 лв. се вдига таксата за лиценз за игри в казино със срок на лиценза 5 години, а за лиценз от 10 години от 200 000 лв. на 600 000 лв.

Три пъти се увеличава таксата за поддържане на лиценз за игри с игрални автомати със срок на лиценза 5 години – до 75 000 лв., когато игрите са организирани в населени места до 500 000 жители, и до 150 000 лв., когато игрите са организирани в населени места с над 500 000 жители.

Вдигат се таксите на всички оператори

Днес бюджетната комисия реши да събира еднаква по-висока такса на операторите, получили лиценз през декември на 2023 г., и тези, получили през януари на 2024 г.

Реакцията на бранша не закъсня: "За пореден път браншът ни е мачкан от държавата и се прави опит голяма част от участниците в него да бъдат унищожени като компании, за да бъде освободено място за други „подходящи“ фирми." Това заяви председателят на Сдружението на организаторите на хазартни игри и дейности в България (СОХИДБ) Милен Тотев в писмо до председателя на Народното събрание и всички парламентарни групи.

„Считаме, че така направеното предложение и решението за това таксите да бъдат събирани за вече издадени лицензи е несъвместимо с принципите на правовата държава и пазарната икономика. С това решение значимо и рязко се завишават изискванията, на които трябва да отговарят организаторите на хазартни игри. Става въпрос за такси, които се събират за поддържане на лиценз, без изобщо в закона да има дефиниция какво означава да се поддържа издадения лиценз“, се посочва в писмото.

Изразеното становище от законодателите, че таксите всъщност са данък и организаторите нямат други данъци е невярно. Организаторите на хазартни игри с игрални автомати и в игрално казино наземно се облагат с алтернативен данък за всеки един игрален автомат и за всяко игрално съоръжение по ЗКПО (чл. 245 и сл.), като със същото предложение се увеличава и този данък., уточняват от бранша.

Игралната индустрия: Промените останаха на тъмно преди да бъдат гласувани

Според представители на бранша подобно решение разклаща представите за държавата ни като място подходящо за бизнес и е ясен знак за нестабилната бизнес среда и явна пречка за инвестиции от чужбина. От бранша също така считат, че така направеното предложение ще облагодетелства определени големи играчи на пазара и зад същото прозират лобистки интереси.

Припомняме, че работна група между държавата и хазартната индустрия трябваше да подготви промени в Закона за хазарта. По информация на бранша по-високи такси изобщо не са коментирани по време срещите на работната група.

„Обещанията на властта, че няма да се вдигат таксите се оказа напразно и бяхме излъгани“, се казва още в писмото на СОХИДБ. Предвидените държавни такси от една страна са непосилни за организаторите, а от друга страна тяхната незабавна изискуемост ги изправя пред само една възможност – да приключат своята дейност. Както в краткосрочен, така и в дългосрочен план това ще доведе до щети в държавния бюджет.

Очакват се фалити и съдебни дела

Освен фалит на множество дружества от игралната индустрия, се очаква да бъдат засегнати пряко или косвено и други свързани с нея отрасли – строителство, реклама, производство на игрални съоръжения, IT индустрия, производство на храни и напитки.

Хазартни компании заявиха за Bet News готовност да заведат съдебни дела, с цел да защитят правата си.

2023 © Варна е / източник Bet News
Още по темата: Депутати Закон Хазарт
Още по темата: Депутати Закон Хазарт